Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2018 20:29 - Равновесието или защо загиват империите
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4886 Коментари: 23 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Един приятел ми се похвали, че чрез електролити, в които потапя краката си, ще прочисти организма си!?
Не реагирах ,но почнах да мисля върху казаното.....
Хвалбите продължиха!?!
Усетил недоверието ви, попита,  защо не вярвам?
Казах му ,че е химик!
Той е жив човек, благодарение на това, че е равновесна система! Мъчи се,  да извлече от организма си вредни вещества?! 
Да, но организмът е свикнал с тях! Каква ще е реакцията му? Той ги извлича, но организмът още по упорито ще ги произвежда, да възстанови равновесието си! Води, приятелят ми, един вид  предварително загубена битка!  Не с причината, а с резултатите от нея!
След време призна сам, че съм прав!

Скоро, друг приятел ми посочи самолет и следата след него?  Бил американски, изхвърлял химикали, затова били проливните дъждове и наводнения  в последно време! Не му възразих, да,  факт са!
Не ,че и преди не ги е имало!
Но отговорих по същия начин.
 Земята е равновесна система Глупак е този, който ,чрез нарушение на равновесието и , се мъчи да извлече облаги!  Да речем ,че е  прав!
При нас се изсипват проливни дъждове!  Ше ни удавят!  Да, микрочастиците, за които говори, са кондензационни ядра, предизвикват дъжд !  Но проливните дъждове при нас, ще предизвикат другаде суша и пожари! Защото влагата ще дойде оттам!  За това не е помислено
Замисли се и каза ,че имам право, доказателство са  незапомнени пожари по света, съчетани с проливни дъждове на други места!

Империите?!
Те също нарушават равновесието, съществуващо преди тях! Между народи, в по-стари времена и племена
Александър Велики правилно е преценил, че шансът му да успее в Световната империя,  е да се създаде хомогенен народ!  И дава пример със сватбата си  с източното цвете  - Роксана!  Но как се създава Световна империя, с един народ?!
СССР се разпадна с гръм и трясък,въпреки правилно наложения единен език-руски!

Може би единствената успешна империя в съвременни условия е САЩ? Империя,защото  са съставени от множество етноси,при това разноезични.  Крепи ги, че базисният етнос-индианците са под 1% и фактически нямат глас Но ако в разноезичните щати започне да се налага друг език освен досегашния английски за основен-например френски и испански, центробежните сили ще са налице И оттам крачката към разпада ще е само една!
Например Испания ! Крепи я езикът, наложен от Мигел Сервантес с " Дон Кихот"! - испанският!  
Но в Каталуния искат да наложат каталунския!
Много хора се бъркат например с Жирона и Хирона Считат ,че са два различни града Не, един и същ е градът!  Жирона е на каталунски, което е близко и до френския, а Хирона е на испански

Те , империите нарушават равновесието,  установено преди тях!  И по тази причина са обречени във времето - на изчезване!
Последно, това се случи с Югославия - в Европа!
Само 70 години след създаването и!



Гласувай:
33


Вълнообразно


1. radostinalassa - Добре е , че не сме империя
15.08.2018 21:36
Това означава, че няма да изчезнем.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
15.08.2018 21:39
radostinalassa написа:
Това означава, че няма да изчезнем.


Това обаче не пречи на някои да се чувстват императори в нея-България, че дори и повече!?

Хубава вечер!
цитирай
3. ikra - Привет, приятелю!
15.08.2018 22:11
Разпадът на всякакви империи е вследствие на гнета, който са оказали управниците върху своя народ. Използвам тук думичката "своя", защото, когато човек е гражданин на дадена държава, независимо от личната му ориентация, той се намира под закрилата на тази държава (империя) и не трябва да бъде мачкан и унижаван от своите управници. Но навярно това е трудно, прекалено идиалистично, за разбиране и проумяване...
Благодаря за поредната интересна тема, която подхващаш!
Приятна вечер :)
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Икра!
15.08.2018 23:50
ikra написа:
Разпадът на всякакви империи е вследствие на гнета, който са оказали управниците върху своя народ. Използвам тук думичката "своя", защото, когато човек е гражданин на дадена държава, независимо от личната му ориентация, той се намира под закрилата на тази държава (империя) и не трябва да бъде мачкан и унижаван от своите управници. Но навярно това е трудно, прекалено идиалистично, за разбиране и проумяване...
Благодаря за поредната интересна тема, която подхващаш!
Приятна вечер :)


Благодаря ти за отзива!
Да, прав си, така е!
Вътрешното деление на свои и чужди е в основата! То си е заложено в човешката природа Дори в една фамилия го има, какво остава за държава Но подобно деление като действие поражда и противодействието Основен закон е ,не само във физиката!

Лека нощ!
цитирай
5. nedovolen - Изненадващ пас, пардон пост, с три ...
16.08.2018 06:14
Изненадващ пас, пардон пост, с три теми - приятели с електролити, самолети, империи, с обединяваща равновесие. Коя ли да подхвана.
Четвърта - бира, но още 6ч и ранко. Поне след още толкова /защо бира ли, щото ако пия мляко да не ми поникне като това на кравата :))

1. Най-чисто е там, където не мърсиш. Няма да мислиш с електролит ли да чистиш, или с друго чудо в перях.
2. За самолетите всичко е вярно.
3. Империите, всичко създадено със сила, не трае дълго. Специално за римската /фалшифицирана българска/ съм чел, че се разпада, защото управниците взели да се хранят и пият от "луксозни" оловни съдове, което им замъглило главите. А ФАЩ отдавна са се разпаднали. Остава да се оформи документално.
В заключение - никога не губи вътрешно равновесие и няма да се разпаднеш /не лично/.
:)))


цитирай
6. germantiger - ...
16.08.2018 06:49
От кратко време насам се въздържам от коментари в блога, но в случая ще направя изключение.

Вчера вечерта щях почти абсолютно да подкрепя и да се съглася с постинга ти и сега го правя.

Реалцията ми тази сутрин е срещу коментара на недоволен - коментар н 5

1. така е

2. не, едно мое бивше момиче следва авиомениджмънт на запад и се среща с преподаватели и действащи фигури от луфтханза и бол други компании вкл. пилоти - та НЕ, тези "кемтрейлс следи" не са химикали в смисъл на конспирацията
недоволния очаквам да му се е обадил лично президента льотчик или някой мастит пилот та да "надцака" измисляйки специалистите

3. създеното със сила е най-трайно ако след това омиротворява и създава "модел" - пр. александър, рим... глупостта на сила, коятъо не създава модел на мир - пример аттила е глупостта която се проваля - и без засегнати - аттила не е българин, макар за някои от "вас" да е

+ сащ не се разпадат, напротив - дразнещо за мен прогресират в какво ли не, почти удивително ще продължат да го правят
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
16.08.2018 08:02
nedovolen написа:
Изненадващ пас, пардон пост, с три теми - приятели с електролити, самолети, империи, с обединяваща равновесие. Коя ли да подхвана.
Четвърта - бира, но още 6ч и ранко. Поне след още толкова /защо бира ли, щото ако пия мляко да не ми поникне като това на кравата :))

1. Най-чисто е там, където не мърсиш. Няма да мислиш с електролит ли да чистиш, или с друго чудо в перях.
2. За самолетите всичко е вярно.
3. Империите, всичко създадено със сила, не трае дълго. Специално за римската /фалшифицирана българска/ съм чел, че се разпада, защото управниците взели да се хранят и пият от "луксозни" оловни съдове, което им замъглило главите. А ФАЩ отдавна са се разпаднали. Остава да се оформи документално.
В заключение - никога не губи вътрешно равновесие и няма да се разпаднеш /не лично/.
:)))




Това за равновесието е общовалидно, дори в личен план
Има памет,запомнено е кое е добро и при нарушаването му има стремеж към възстановяване
Подчинените народи в империите помнят какво е било преди да попаднат под чужда власт, то се предава на поколенията и естествено, има стремеж към възстановяване на миналото
САЩ са империя от модерен тип наистина, но са империя Всичките Южни щати, без Тексас-бил за кратко държава и доброволно присъединилсе към тях, са насилствено отнети от Мексико ,чрез война!-Калифорния-също...

Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
16.08.2018 08:13
germantiger написа:
От кратко време насам се въздържам от коментари в блога, но в случая ще направя изключение.

Вчера вечерта щях почти абсолютно да подкрепя и да се съглася с постинга ти и сега го правя.

Реалцията ми тази сутрин е срещу коментара на недоволен - коментар н 5

1. така е

2. не, едно мое бивше момиче следва авиомениджмънт на запад и се среща с преподаватели и действащи фигури от луфтханза и бол други компании вкл. пилоти - та НЕ, тези "кемтрейлс следи" не са химикали в смисъл на конспирацията
недоволния очаквам да му се е обадил лично президента льотчик или някой мастит пилот та да "надцака" измисляйки специалистите

3. създеното със сила е най-трайно ако след това омиротворява и създава "модел" - пр. александър, рим... глупостта на сила, коятъо не създава модел на мир - пример аттила е глупостта която се проваля - и без засегнати - аттила не е българин, макар за някои от "вас" да е

+ сащ не се разпадат, напротив - дразнещо за мен прогресират в какво ли не, почти удивително ще продължат да го правят


За самолетите смятам,че е преувеличено Тези самолети, които оставят следи са на голяма височина-около 20 километра, там атмосферата е разредена и не се формират облаци Но не е естествено получено явлението, това е вярно!
САЩ не се разпадат по ред причини, географски и политически най-вече, въпреки ,че в Калифорния има намерения, поне ги демонстрира Но тя има капацитет! По население е съизмерима с Франция, Италия, Испания, икономически ги превъзхожда! Малките щати не са заинтересовани от отделяне Тексас винаги може да се отдели, има такава клауза в договора за присъединяване Той също е мощен щат!
Опасността идва от ...Мексико От процеса на миграция, който маже да наводни южните щати
Затова Тръмп издига стена, според някои глупаво, но не е така! Може да е непредсказуем, но не е глупав

Хубав ден!
цитирай
9. kvg55 - leonleonovpom2,
16.08.2018 10:55
Ние съществуваме благодарение на съществуващото равновесие в слънчевата система.
цитирай
10. nedovolen - K6
16.08.2018 11:46
На твоите момичета, преподавателите и действащите фигури няма кой да им каже.
И пилотите не знаят. Всичко е инсталирано, програмирано,къде да ръси. Ръси се вкл. Ню йорк и Вашингтон. Информирай се и тогава пиши.
Ако не ти се рови и имаш време, просто наблюдавай какво става с една дълга диря, оставена от самолет.
На слука.
:)))
цитирай
11. nedovolen - ПП
16.08.2018 11:49
За ФАЩ не ми се пише, много дълго.
Какие вопросъй?
:)))
цитирай
12. barin - Здравей, Адаш. Според мен импер...
16.08.2018 13:44
Здравей, Адаш. Според мен империите загиват, защото са основани и съществували на основата на насилие. Империите са разнородни и един народ доминира над останалите. България никога не е била империя, защото народите се вливат в нея и се претипяват за по-малко от половин век. Империите не могат да са трайни и вечни. Изключение е римската и източната римска империи, които ги има дълго време. Те обаче през голям период съществуват изкуствено и на доизживяване. Постепенно се смаляват и държавите се отцепват. Освен темата и коментарите са смислени.
Поздрави!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
16.08.2018 14:01
kvg55 написа:
Ние съществуваме благодарение на съществуващото равновесие в слънчевата система.


В благодатните периоди-равновесните, човечеството просперира!
При нарушаване на равновесието по ред причини-изригване на вулкани, земетресения,потопи/ обикновено са свързани/ настъпва бездствие и мор Може и цивилизацията да загине!

Хубав ден!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
16.08.2018 14:11
nedovolen написа:
За ФАЩ не ми се пише, много дълго.
Какие вопросъй?
:)))


сАЩ са облагодетелствани Започват на чисто Последната война водена на тяхна територия е с Мексика, преди повечеот сто години
Печеливши са на тази база и от двете световни войни Няма разрушения, възстановяване на икономиката,напротив,благодарение на войните, тя се развива!
Не са виновни за тях, дълго стоят настрана
Нас са ни спасили от разграбване в Ньой-огромни са били апетитите на гърци, сърби и румънци за наши земи Ако не са били американците , имало е реална опасност да се свием до княжеството, без Черноморието
Но преди това се явяват косвена причина за Междусъюзническата вайна С покровителствуваното от тях създаване на Албаниа по време на Балканската война Земите и трябвало да бъдат разпределени между гърци и сърби но се оказва ,че има държава там И апетитите им се прехвърлят към Македония

Хубав ден, приятелю!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
16.08.2018 14:21
barin написа:
Здравей, Адаш. Според мен империите загиват, защото са основани и съществували на основата на насилие. Империите са разнородни и един народ доминира над останалите. България никога не е била империя, защото народите се вливат в нея и се претипяват за по-малко от половин век. Империите не могат да са трайни и вечни. Изключение е римската и източната римска империи, които ги има дълго време. Те обаче през голям период съществуват изкуствено и на доизживяване. Постепенно се смаляват и държавите се отцепват. Освен темата и коментарите са смислени.
Поздрави!


Благодаря ти за отзива и добрите думи!
Така е Печенеги, авари, хазари, алани ,кумани, просто изчезватв нашите земи Което говори, че те са родствени на Българите Или е престижно да са Българи!
За второто мисля, че беше писано от Вилардуен Пита един огромен, двуметров печенег в едно пернишко село- по описанието, вероятно е Батановци, какъв е? И той се удря по косматите гърди и твърди ,че е Болгар! И сам прави извода, че за по-малко от сто години те, печенегите са вече с Българско самосъзнание!
Това е единия начин за поглъщане на други народи
Другият е френският, с налагането на един език-френския, като задължителен И от около сто племенни и етносни различия, за 500 години се оформя френският народ! В него има и Българско участие- например на катарите от Лангедок, Прованса и така нататък....

Хубав ден, Адаш!
цитирай
16. nedovolen - K6 мне не ответил. Можно занят ол...
16.08.2018 22:31
K6 мне не ответил. Можно занят оленами и цьйплятоми. Вот що. Значении нет.
КВГ, коя слънчева система, тази от учебниците, или тази която Е.
А кой поддържа равновесието на тази, която Е. Не питам с неправилен помисъл.
Ответ и потом какие вопросъй.

цитирай
17. krumbelosvet - Точката, да, ТОЧКАТА
16.08.2018 23:28
ТОЧКАТА (или кривата, или зоната) на равновесието, в общия случай не е закована в неподвижна координатна система, както е при топчето на едно махало.. Всеизвестно е. Равновесието обикновено променя координатите си. За това е борбата - различните сили дърпат чергата съм себе си.
цитирай
18. leonleonovpom2 - здравей, Красимире!
17.08.2018 00:00
krumbelosvet написа:
ТОЧКАТА (или кривата, или зоната) на равновесието, в общия случай не е закована в неподвижна координатна система, както е при топчето на едно махало.. Всеизвестно е. Равновесието обикновено променя координатите си. За това е борбата - различните сили дърпат чергата съм себе си.


Да, политическото равновесие се поддържа при твърдо установени граници
Признатите граници-международно са ненарушими
Грешката ,допускана от Великите сили и при нас на Берлинския конгрес и особено при мирните договори след ПСВ, с произволно чертане и определяне на граници,довело до Балканските войни и ВСВ е отчетена и не е допусната при договорите след ВСВ
Но пък е направена при определяне на границитена новите държави Затова са нестихващите конфликти в Азия и Африка
Една неправилно определена граница и ето го поводът за конфликта
Като гърците например Искали са Чернморското ни крайбрежие след ПСВ? Добре, Кога са го владели, кога е било в границите на държавата им?
Никога, защото не са имали и държава Е, озаптили са ги на преговорите
Разбрано е, политическото равновесие се поддържа от твърдо установени и признати граници
Затова остро се реагира, когато някой предяви претенции
Крим е друг а работа Той е бил руски, административно е даден на Украйна При разделянето им не е отчетен този факт, счита се ,че добрите отношения ще продължат Да, но те стават вражески! Е, дарителят в такива случаи има правода развали дарението!...

Лека нощ!
цитирай
19. get - ТОЧКАТА (или кривата, или зоната) ...
17.08.2018 15:35
leonleonovpom2 написа:
krumbelosvet написа:
ТОЧКАТА (или кривата, или зоната) на равновесието, в общия случай не е закована в неподвижна координатна система, както е при топчето на едно махало.. Всеизвестно е. Равновесието обикновено променя координатите си. За това е борбата - различните сили дърпат чергата съм себе си.


Да, политическото равновесие се поддържа при твърдо установени граници
Признатите граници-международно са ненарушими
Грешката ,допускана от Великите сили и при нас на Берлинския конгрес и особено при мирните договори след ПСВ, с произволно чертане и определяне на граници,довело до Балканските войни и ВСВ е отчетена и не е допусната при договорите след ВСВ
...
Крим е друг а работа Той е бил руски, административно е даден на Украйна При разделянето им не е отчетен този факт, счита се ,че добрите отношения ще продължат Да, но те стават вражески! Е, дарителят в такива случаи има правода развали дарението!...

Лека нощ!


- Въртя я сука я и отново да Матушката и Крим - докара работата? ... но преди Крим, бе Осетия ... след Крим Луганската и Донецка НАРОДНИ републики.

- А още ПРЕДИ ТОВА - В САМОТО НАЧАЛО НА КОСТИТУИРАНЕТО след СЪВЕТСКОТО ПОЛИТИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО - имахме БЕЛОВЕЖСКОТО СПОРАЗУМЕНИЕ - подписано през 8 декември 1991 г. ОТ ДЪРГАВНИТЕ ГЛАВИ ... на СУВЕРЕННИТЕ ДЪРЖАВИ - които през 1922 г. КОНСТИТУИРАХА пак с подписите си СЪЗДАВАНЕТО НА СССР?
- Само ще допълня, че в "Беловежското споразумение" - се говореше за конституиране не само НА САМОСТОЯТЕЛНИ ДЪРЖАВИ: Русия, Украйна и Беларус НО СЕ ПОСОЧВАХА И ГРАНИЦИТЕ ИМ ... които ПЕТНАДЕСЕТ ГОДИНИ ПО-КЪСНО, една от подписалите ДОГОВОРА СТРАНА - РУСИЯ, започна да ОСПОРВА ... създавайки и подкрепяйки местни СЕПАРАТИСТКИ ДВИЖЕНИЯ!
... пак обяснявам, ако не си разбрал НЕ БЕЛАРУС ИЛИ УКРАЙНА - създава и подкрепя СЕПАРАТИСТКИ ДВИЖЕНИЯ НА белоруси или украинци НА ТЕРИТОРИЯТА НА РУСИЯ ... а Русия на ЧУЖДА ТЕРИТОРИЯ - Това КАК ДА ГО КОМЕНТИРАМЕ ... като акт на ДОБРА ВОЛЯ И ПОЛИТИЧЕСКИ РАЗУМ ЛИ?
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
17.08.2018 17:09
Въртях я, защото се явява противоречие един вид Че неадекватният Елцин подписал такова споразумение, кой знае на колко водки, други да плащат!?
Но и теб те бива за въртиш, да сучеш! Русия е виновна за всичко, а аз съм защитник на Русия !?
Хабер си има Русия от мен и много иска да ме знае?!Притрябвал съм й!?
Много точно съм то написал за Крим!
Крим е дарение И когато целта на дарението е, то да се направи американска база под носа на Русия, дарителят има правото да развали дарението! Защото в него няма условие той да е американска база това е подигравка! Развалянето на дарението го направиха с референдум!
Не ми се занимава с политика на тема Русия!
Защото се явява парадоксът Български-Най- големите преди комунисти сега да са върли антикомунисти, а такива като мен, не помирисвали дори партиен билет- да ги изкарват комунисти?!

Нека се разберат Русия и САЩ, не е трудно ,били са съюзници!
Нека има двуполюсен модел, явно така е устроен светът-мъж и жена, плюс и минус, да има съперничество между тях, но не и военно
Накрая ще стане, двама се карат, печели трети И ще тръгнат да се съюзяват, но ще бъде късно!

Хубав ден!
цитирай
21. goro6 - Мисля си за равновесната система.
15.09.2018 13:25
За империите нямам кой знае какви възражения. За организма като равновесна система също съм съгласен, но трябва да правим разлика между вредни и ненужни(неусвоени) вещества. Неусвоените вещества са продукт от обмяната на веществата, а вредните са чужди вещества, които по биологичните закони организма се стреми да неутрализира, обезвреди и изхвърли. Те, вредните вещества, чуждите тела нарушават равновесието, наречено здраве, и не е лошо чрез различни практики да помогнем на организма да си свърши работата. Пример за вредни вещества са вкарването на отрови в организма посредством ваксинациите, за да предизвикват имунен отговор. Такъв се предизвиква, защото организма действа според програмата на биологичния закон. Схващането, че имунната с-ма ще запомни симптомите, които предизвикват ваксините е грешно. Силата на имунния отговор зависи от жизнената енергия, която е останала на индивида след като се е справил с чуждите вещества вкарани с ваксината. От друга страна жизнената енергия зависи от количеството и качеството на горивото с което се произвежда - витамини, минерали, соли, киселини, алкали.
цитирай
22. goro6 - И още едно мнение.
15.09.2018 14:09
Империите, както и всяка организация на човешкото общество е в равновесие, докато съществува справедливост. В този смисъл равновесието е функция на справедливостта, а тя е изпълнена със съдържание само, когато е в съответствие с определени нравствени норми. Темата е голяма и не е възможно да се развие в рамката от 2000 думи. Разпада на българското общество е неоспорим факт. Показател за това е топенето на нацията. Сплотеност може да се търси в групи обединени от омразата. Докато си независимо какъв "...фил", е приемливо, но прикрепи ли се към някоя дума окончанието фоб, започва да намирисва на омраза. Омразата е аморална категория и е въпрос на време да се появи болестно състояние, както на държавни образувания, така и в индивидуален план. Решението е да се смени системата-модел, да се смени "главата". Не знам дали ще е достатъчно, но е абсолютно необходимо. Българите сме дезориентирани и както казва Иво Христов, не можем да осъзнаем какво ни се случва и затова ще продължим да съществуваме биологично и по модерно казано генетично, но без да носим в себе си духът на нашите деди. Време е да изоставим фобството и да се съсредоточим в нашите кривини.
цитирай
23. goro6 - Извинявам се, но ми дойде още нещо на ум.
15.09.2018 14:12
Империите, както и всяка организация на човешкото общество е в равновесие, докато съществува справедливост. В този смисъл равновесието е функция на справедливостта, а тя е изпълнена със съдържание само, когато е в съответствие с определени нравствени норми. Темата е голяма и не е възможно да се развие в рамката от 2000 думи. Разпада на българското общество е неоспорим факт. Показател за това е топенето на нацията. Сплотеност може да се търси в групи обединени от омразата. Докато си независимо какъв "...фил", е приемливо, но прикрепи ли се към някоя дума окончанието фоб, започва да намирисва на омраза. Омразата е аморална категория и е въпрос на време да се появи болестно състояние, както на държавни образувания, така и в индивидуален план.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136452
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102594
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031